AZKEN EGUNEKO BIDEOA   STEAM PROIEKTUKO BIDEOA

IRAILAREN 8 OSTEGUNA

2022/23 IKASTURTEKO LEHENENGO ESKOLA EGUNA IZANGO DA

EKAINAREN 18 LARUNBATEAN ESKOLAKO JAIAN

50. URTEURRENA OSPATU DUGU:

ESKOLAKO ABESTIA ABESTU ETA DANTZATU DUGU, ESKOLA KIROLEKO DOMINAK BANATU DIRA, SOINKETA ERRITMIKOKO EMANALDIA ESKEINI DA, PUZGARRI ETA JOLAS TAILERRAK EGIN DIRA, IKASLEEN LANEN ERAKUSKETA IKUSGAI EGON DA ETA SENDIEN BAZKARI HERRIKOIA EGIN DA. IKUSI BIDEOAK ETA GOZATU GUREKIN!

KOREOGRAFIAREN BIDEOA         ESKOLA OSOAREN BIDEOA            FESTAREN BIDEOA

LH1 eta LH2ko IGERIKETA IKASTAROA:

Maiatzaren 2tik 27ra Anoetako "Paco Yoldi" igerilekuan 11:00etatik 12:00etara.

KORRIKA TXIKIAN PARTE HARTU DUGU, TIPI TAPA EUSKARAREN ALDE!

KLIKATU ARGAZKIETAN ETA GOZATU GURE BIDEOAK IKUSTEN.

LEKUKOA-IBILBIDEAREN BIDEOA         "HITZEKIN" ABESTIAREN DANTZAREN BIDEOA

ESKOLAKO TXIKIEN BIDEOA                 LEKUKOAREN GURE MEZUAREN BIDEOA

ESKOLAN ASTERO GOGOZ ENTRENATZEN DUGU ETA ASTEBURUETAKO PARTIDOETAN, ELKARREKIN GOZATZEN DUGU.

URTERO BEZALA DONOSTIAKO EGUNA ELKARREKIN DANBORRA JOAZ OSPATU DUGU.

GORA DONOSTIA!

IKUSI HEMEN GURE BIDEOA

ARTEA IKERTZEKO TAILERRETAN PARTE HARTU DUTE IKASLEEK; HANDI ETA TXIKIENTZAT JARDUERA DIBERTIGARRI, ARGITSU ETA DISDIRATSUAK IZAN DIRA

SANTO TOMAS FERIA OSPATU DUGU ESKOLAN ETA OLENTZERO TXIKIEI BISITA EGIN DIE, OPORRAK IRITSI DIRA.

EUSKARAREN NAZIOARTEKO EGUNA 2021

♦INFORMAZIO GEHIAGO HEMEN

GU ERE INDARKERIAREN  AURKA!

►Informazio gehiago hemen►

Plastikorik Gabeko Astea

►Sakatu Irudia informazio gehiagorako►

LITERATURA JAIALDIA- LITERAKTUM

Kaixo:

Donostia Kulturak Literaktum Txiki literatur jaialdiaren barruan hainbat ekintza antolatu ditu eta horietako batzuen berri emateko idazten dizuegu.

ILUSTRAZIO LEHIAKETA. Azaroak 2-13. 6-12 urte
Harry Pottereren animalia fantastikoetan oinarrituta norberak berea sortu behar du.
Informazio gehiago hemen.

IPUIN KONTALARIEN VII. MARATOIA. Azaroak 13
Zazpigarren edizio hau, ohi bezala, Galtzagorri eta Haur Liburutegi Nagusiaren elkarlanaren ondorioz garatuko da.
•        11:00 Saroa BikandiTok tok OoooooooHHHH! 2-4 urte.
Izena emateko hemen
•        12:00. Itziar Saenz de Ojer + Joxan ArrueKontu konta kantaldia. Ipuin kantatua. 5-9 urte.
Izena emateko hemen
•        17:00. Pello Añorga eta Jokin Mitxelena. Marripuinak. Ipuin kontaketa ilustratua. 7-12 urte.
Izena emateko hemen
•        18:00. May Gorostiaga. Nire mundua15 urtetik aurrera eta helduak.

IRAKURKETA KLUBA. Azaroak 20. 8-10 urte
Saio berezia Marrazki hizki biziak (Liburutegi Nagusian, San Jeronimo kaleko ekitaldi aretoan). Ilustrazioa landuko da. Mari Garcia dinamizatzaileaz gain, Maite Caballero ilustratzailea ere egongo da, eta zuzeneko marrazkiak egingo ditu. Saio honetara helduak ere ongi etorriak dira.
Informazio gehiago hemen.

Literaktum Jaialdiari buruzko informazio gehiago https://www.literaktum.eus/2021/index.php?lang=eu

Biziki eskertuko genizueke gurasoei informazioa helaraztea.

Agur beroa,

Bebetecak eta haurrentzako programak

Kaixo,

Bueltan dira Donostiako Udal Liburutegi Sarean Haurtxotekak eta irakurketa sustatzeko aurrez aurreko programak.

Honi buruzko berria hemen.

Liburu Baby klubari buruzkoa hemen.

Egutegia: hemen.

Zuen interesekoa izango delakoan.

Laster arte!

Parketarrak: Udazkena 2021

Parketarrak programaren herburua haurtzaroan euskararen erabilera areagotzea da aisialdian. Jolasetarako parke eta espazioetan gertatzen da. Helburua euskaraz jolastea da, bai neskes eta bai mutilek elkarren artean jolasten dutunean, bai gurasoekin jolasten dutenean.

Informazio gehiago

Gazteleku LH6                         Haurtxokoa LH5-HH5

Gazteleku Guregune 11 urtetik gorakoentzako (osatuta) eta 17 urtetik beherakoentzako diseinatutako zerbitzua da. Lagunekin, jendearekin topo egin, jarduera desberdinak burutu eta zure ideiak martxan jartzeko leku bat da

Mas info.

Haurtxoko 5 eta 11 urte bitarteko neska-mutilei zuzendutako espazioa da, non, elementu material ugariren bidez (jostaoluak, jolas materialak eta espazio zehatzak), eta langile gazte eta espezializatuen laguntzarekin, jolas jarduerak burutzen dira- sozializazioa sustatzen duten hezkuntza- eta jolas- guneak sortzen dira.

Mas info.

LH6 TALDEAK BIDEO LEHIAKETAN SARI BEREZIA LORTU DU MAITE MAITE MEAURIO GEOLOGOARI KIMIKA FAKULTATEAN  EGINDAKO ELKARRIZKETAGATIK.

SARIA: EUREKA MUSEORAKO SARRERAK

KLIKATU HEMEN BIDEOAK IKUSTEKO    KLIKATU HEMEN EKITALDIA IKUSTEKO

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NATALIA KOVAL GURASOA ZIENTZILARIA DA ETA HITZALDIA ESKAINI DU LH 3, LH4 ETA LH 5 MAILETAN. OSO INTERESGARRIA IZAN DA.  MILA ESKER!!!

KLIKATU ARGAZKIAN BIDEO TXIKI BAT IKUSTEKO

ZIENTZIA BADA, NESKEN KONTUA